A hatalmas teljesítmény mellé közel 1000 Nm-es csúcsnyomaték társul.

A BMW 2019 őszén leplezte le az X6-os szabadidőautó sportosra hangolt változatát, az X6 M-et. Ennek 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorja 600 lóerőt és 750 Nm-t ad le, ami 3,9 másodperces 0-100-as, illetve 13,5 másodperces 0-200-as gyorsuláshoz, illetve opcionálisan 290 km/h végsebességhez elegendő.






Eggyel magasabb ligában játszik az X6 M Competition, melyek hasonló motorja már 625 lóerős, és többek közt emiatt 3,8, illetve 13,2 másodpercre olvad a 0-100-as, illettve 0-200-as sprint szintideje.

A természetesen összkerék-hajtású és nyolcfokozatú automataváltós X6 M Competition nem igazán mondható unalmasnak, a G-Power azonban most előrukkolt a típus még izgalmasabb tuning változatával.







A G-Power által kezelésbe vett X6-os teljesítménye kereken 800 lóerő, ami mellé nem kevesebb, mint 950 Nm-es csúcsnyomaték társul.







Az ültetett futóművet, 23 colos felniket és 315/25-ös sportgumikat kapott divatterepjáró végsebessége 300 km/h.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!