Aznapi csomagküldés

Az ügyfélszolgálaton keresztül leadott megrendelését 1 órán belül a megadott felvételi ponton felvesszük, és a lehető leghamarabb (felvétel napján) kézbesítjük az Ön által megadott címen, a megadott személynek - vagy annak megbízottjának.
(Budapest és vonzáskörzetén belül, Vidéki szállítást, Expressz vagy 24 órás szolgáltatásként tudjuk teljesíteni.)

24 órás kiszállítás

Az ügyfélszolgálaton keresztül leadott megrendelését 1 órán belül a megadott felvételi ponton felvesszük, és 24 órán belül (Magyarországon belüli kézbesítési cím esetén) kézbesítjük az Ön által megadott címen, a megadott személynek - vagy annak megbízottjának.

Azonnali expressz csomagküldés

Az ügyfélszolgálaton keresztül leadott megrendelését 1 órán belül a megadott felvételi ponton felvesszük, és a lehető leghamarabb (lehetőleg 1 órán belül) kézbesítjük az Ön által megadott címen, a megadott személynek - vagy annak megbízottjának.

Utánvétkezelés

A szolgáltatás megrendelésekor, legkésőbb a csomag feladásakor jelezni kell az utánvételi szándékát az ügyfélszolgálaton. A csomag kézbesítése után a szolgálatatást megrendelő az utánvételkor megjelölt utánvételi összeget, a kiszállítást követő 2. munkanapon átutalással kapja meg. (kizárólag szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére!)

Speciális csomagkezelés

Az alábbiakban meghatározott, jelentős hozzáadott értéket képviselő speciális többletszolgáltatások közül legalább egyet magában foglaló futárszolgálati szolgáltatás:
A címzettel - a postai küldemény felvételét követően - egyedileg egyeztetett időpontban történő kézbesítést lehetővé tevő szolgáltatás,kizárólag a küldemény címzettjeként megjelölt személy kezéhez történő kézbesítés,egyéb olyan, a feladó egyedi igényeinek megfelelően kialakított és egyedi szerződés alapján nyújtott, a küldemény kézbesítéséhez kapcsolódó többletszolgáltatás, amely nem tartozik az egyetemes postai szolgáltatáshoz kötelezően nyújtandó többletszolgáltatások közé, és amely igénybevétele esetén a postai szolgáltatás a felhasználó szempontjából már nem minősül az egyetemes postai szolgáltatást helyettesítő szolgáltatásnak.

Ügyfél portál

Szerződéses ügyfeleink részére - előzetes regisztrációt követően - elektronikus számlázási, csomag nyilvántartási, futár hívó rendszerhez adunk hozzáférési lehetőséget. A portál használatával nyomon követheti, ki - mikor rendelt szolgáltatást tőlünk, mi mikor és mit teljesítettünk ebből. SMS értesítés a kézbesítés megtörténtéről (feláras havi díjas szolgáltatás). De ez még csak pár példa a lehetőségek közül.

Bizalmas anyagok szállítása

Futárjaink maximálisan bizalmasan kezelik a rájuk bízott megrendeléseket, legyen szó egy levélről, szerződésről, vagy akár személyes dolgokról.

Gyors, pontos

Futárjaink a lehető leghamarabb felveszik Önnél a csomagot és a lehető leghamarabb vagy az Ön által megadott időpontban kézbesítik azt.

24/7 Ügyfélszolálat

Gyakorlatilag egész nap hívható ügyfélszolgálat, mely segít Önnek a lehető legjobb megoldást ajánlani Önnek a szállításra.