A BMW M5 CS a márka eddigi legerősebb közúti autója 635 lóerővel.

A január végén bemutatott limitált szériás BMW M5 CS valódi csúcspéldánya az alapból is 600 lóerővel rendelkező sportszedán BMW M5-nek. Karbonkerámia-fékekkel, sportülésekkel, Alcantara-borítású BMW M sportkormánnyal és számtalan egyéb kiegészítővel, mint a vörös hátterű, 12-órás kijelzésű klasszikus versenyautós műszerek, már megjelenésében is leginkább egy utcai versenyautóra hasonlít.







Az M5 CS 70 kilogrammal könnyebb is, mint a széria eddigi csúcsváltozata, az M5 Competition. Az M5 CS 3.0 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, a 0-200-as sprintet 10,4 másodperc alatt tudja le, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 305 km/h.




Most a megjelenés után nem sokkal a négyszemélyes kivitelű BMW M5 CS alapárát is közzétette az importőr, amely 60,45 millió forint alapáron.

A BMW sportautórészlegének legújabb darabja egyébként csatlakozik abba modellkínálatban, amely a versenysport kategóriáját közelíti. A BMW M3 CS, a BMW M4 CS és a BMW M2 CS, hasonlóan a most megjelent nagyméretű szedánhoz az adott típusok kisszériás változatait képviselik, kifejezetten motorsportos-karakterrel.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

A kocsit Németországban lopták el.



hvg.hu
Autó

Globálisan már nincs fölényben a német márka, a Toyota viszi a prímet.