Index – Belföld – „Ez most nem side quest” – új kampányt indított a BKK a fiatal gamereket megcélozva
A Budapesti Közlekedési Központ „Ez most nem side quest” címmel indított kampányának célja, hogy a tanévkezdéshez közeledve gamifikációval és értékes nyereményekkel ösztönözze a diákokat a közösségi közlekedés, valamint a BudapestGO használatára.
A kampány időszaka alatt egész augusztusban a BudapestGO alkalmazásban Mastercard bankkártyával vásárolt diákbérletekkel főnyereményként akár egy Microsoft Xbox Series X 1-et, egy PlayStation 5 Slim Digitalt vagy egy Nintendo Switch 2-őt is lehet nyerni.
Emellett a társaság 25 darab éves ESD Xbox Game Pass előfizetést, valamint 25 darab 25 000 forintos ESD PS ajándékkártyát is kisorsol. Aki a játék időtartama alatt bérletet vásárol és szeptember 2-ig regisztrál, automatikusan részt vesz a sorsoláson.
A BKK a kampányhoz egy gaming tematikájú Spotify-listát is készített, így utazás közben is könnyű hangolódni a játékra – olvasható a közleményben.