A Kimera előrukkolt az általunk részletesen bemutatott Evo 37 továbbfejlesztett Integrale változatával, az immár összkerekes Evo 38-cal.

A Stellantis már jó ideje lélegeztetőgépen lévő olasz márkája, a Lancia 13 év után nemrégiben egy vadonatúj modellel rukkolt elő, mely nem más, mint a testvérmodell Peugeot 208-at eszünkbe juttató méregdrága prémium kisautó.




Nem tudni, hogy a márka régi rajongói mit gondolnak a vadonatúj Lancia Ypsilonról, mindenesetre a többségük szívét vélhetően jobban megdobogtatja az a 80-as évekbeli 037-es Lanciát eszünkbe juttató restomod, a Kimera Evo 37, mellyel a közelmúltban sikerült testközelből is megismerkednünk.




Ez konkrétan egy Kimera Evo 37 Martini 7




310 km/h a végsebessége




Miki Biasion segítségével fejlesztették ki

És most itt a továbbfejlesztett utódmodell, a Kimera Evo 38:




Az „Ultima Evoluzione”, vagyis végső evolúciós modellként jegyzett újdonságnak némileg átrajzolták a külsejét, ennél azonban fontosabb változás, hogy immár nemcsak a hátsó-, hanem az összes kerék hajtott.




Az 1,1 tonnánál alig nehezebb Kimera Evo 38 2150 köbcentiméteres soros 4 hengeres biturbó benzinmotorja az eddigi 500-550 helyett immár 600 lóerős teljesítményt ad le.




Első körben hatfokozatú kézi váltóval szerelik a 3 másodperc körüli 0-100-as szintidejű típust, a későbbiekben azonban új fejlesztésű szekvenciális váltó is elérhető lesz hozzá.




A 38 példányban gyártandó Kimera Evo 38 ára egyelőre ismeretlen, mindenesetre jóval 200 millió forint feletti összegre lehet számítani.









Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.