Az ültetett sportfutóműves újdonság szuperhangos kipufogója F1-technikát vonultat fel.

A 2017 elején debütált Ferrari 812 Superfast 2019 végén kapta meg nyitható tetejű testvérmodelljét, a 812 GTS-t, mely a maga 800 lóerős teljesítményével, illetve 718 Nm-es nyomatékával gyengének semmiképp sem nevezhető.




A Novitec azonban azokra is gondol, akik nem teljesen elégedettek a 812 GTS produkciójával. Számukra készült a német tuningcég újdonsága:




A 6,5 literes V12-es szívó benzinmotor a szakszerű beavatkozást követően 840 lóerős teljesítményt, illetve 751 Nm-es nyomatékot szabadít rá a hátsó kerékre.




Az elöl 21-, hátul 22 colos kerekeken gördülő újdonság 35 milliméteres ültetést kapott, F1-technikájú sportkipufogója pedig minden korábbinál hangosabb.




Nem tudni, hogy a menetdinamika mennyit javult, mindenesetre a gyári 812 GTS álló helyzetből alig 3 másodperc alatt gyorsul fel 100-as tempóra, vagyis csak 0,1 másodperccel lassabb, mint a 75 kilogrammal kisebb tömegű 812 Superfast.

A 0-200-as sprintet 8,3 másodperc alatt lehet letudni a GTS-sel, szemben a kupé 7,9 másodperces értékével, a végsebesség azonban mindkét sportkocsi esetében 340 km/h.




Az elektromosan mozgatható keménytetőt 14 másodperc alatt lehet lenyitni, illetve becsukni, és ehhez meg sem kell állni, elég 45 km/h alá csökkenteni a tempót.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!