Szokatlan idők járnak mostanság.

A BMW és Mercedes nem éppen nagy barátai egymásnak a Rajna mentén, de úgy tűnik a mostani nehéz időkben még ők is hajlandóak együttműködni. A koronavírusjárvány kapcsán kialakult szolidaritás jegyében egymás autóit mutatják be egy-egy kiemelt márkakereskedésben.

Konkrétan a Mercedes esetében egy BMW iX3-ast, amely a bajorok legújabb elektromos modellje, és a napokban járt nálunk is teszten, a csillagos márka müncheni kereskedésében állították ki. A BMW pedig egy Mercedes EQC-modellt rakott ki autói közé a BMW Weltben, szintén Münchenben, amely óránként díszkivilágítást is kap.

A Mercedes bemutatójának érdekessége, hogy a kereskedés ablakai 18 éve minden évben mint egy kalendárium működnek és naponta egy-egy újdonságot lehet látni, jelen esetben az egyik napon nem mást, mint egy BMW-t. Az elegáns gesztus egyébként a müncheni vállalkozásokkal szemben szolidaritást fejezi ki.

A két járműre nyilván nem véletlenül esett a választás, mindkét márka esetében az elektromos modellek népszerűsítése most abszolút prioritást élvez minden autógyártónál.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

Az egyik legfrissebb autóipari trend, hogy távolról kapcsolnak be új funkciókat egy autóban. Mindezt persze jó pénzért.



hvg.hu
Autó

Múlt, jelen és jövő békésen él egy más mellett, ha minden autó egy-egy sport BMW.