Három CNG-tartályban összesen 17,3 kilogramm sűrített földgázt képes tárolni az új német kompakt.

A Volkswagen konszern továbbra is igen komoly fantáziát lát a gázüzemű autókban, elég csak a közelmúltban debütált Audi A3 Sportback 30 G-Tronra, vagy a Skoda Octavia G-Tecre gondolni, most pedig megérkezett a hasonló technikát felvonultató Volkswagen Golf TGI.




A hétfokozatú S tronic automata váltós újdonság mozgatásáról egy 130 lóerős teljesítményű, illetve 200 Nm-es nyomatékú 1,5 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik. A 17,3 kilogrammnyi sűrített földgázt három darab 300 baros nyomásra tesztelt tartályban tárolja a természetesen hagyományos benzinüzemmel is rendelkező autó.




A gyártó szerint 100 kilométerenként 4,1-4,3 kilogrammos CNG-fogyasztásra lehet számítani, ami 400 kilométer körüli gázalapú hatótávot vetít előre.

Az ötajtós változat csomagterének térfogata 380 literről 291 literre csökkent, a kombi esetében pedig 611 liter helyett csak 430 literes puttonyt kapunk.




A Life felszereltségű ötajtós alapmodell ára 30 935 euró (11,3 millió forint).

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!