A modernizált technikával és jobb minőséggel kecsegtető Nissan Juke normál benzines és hibrid változatban készül.

A Nissan 2019-ben mutatta be a második generációs Juke-ot, és most megérkezett a kompakt japán szabadidő-autó faceliftes kivitele.

Visszatért a kínálatba az első Juke esetében komoly sikereket aratott sárga fényezés, mely ezúttal valamivel halványabb, modernebb verzióban támad.







Az új N-Sport kivitelen a sárga színnel látványos kontrasztot mutat a fekete hűtőrács, tető, A- és B-oszlop, felni, kerékjárati ív és tükörborítás.

A sárga díszítéseket adott esetben az utastérben is felvonultató felfrissített Juke-nak megújult a műszerfala és a középkonzolja, a két kijelző 12,3 colos méretű, a tolatókamera felbontása 0,3-ról 1,3 megapixelre nőtt, 360 fokos kamerakép is elérhető, a kesztyűtartó 7,8 literesre gyarapodott és általánosan javult az utastérben felhasznált anyagok minősége.










A 17-19 colos kerekekkel szerelt típus alapmodelljében egy 117 lóerős teljesítményű és 180-200 Nm nyomatékú 1 literes 3 hengeres turbós benzinmotor található, ami mellé hatfokozatú kézi-, illetve hétfokozatú duplakuplungos automata váltó társítható.

Az 1,6 literes 4 hengeres szívó benzinmotorra épülő automata váltós hibrid változatban egy 94 lóerős és 148 Nm-es benzinmotor és egy 49 lovas, illetve 205 Nm-es villanymotor található. A 143 lóerős összteljesítményre képes, 1,2 kWh kapacitású akkumulátoros Juke igen alacsony 4,7 literes átlagfogyasztással kecsegtet.

Az Egyesült Királyságban gyártott megújult Nissan Juke ára egyelőre ismeretlen. A kifutó széria hazai alapára 7,5 millió forint.


















Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.