A megújult Porsche Taycan ideális esetben akár 678 kilométert is képes megtenni egy töltéssel.

A Porsche elérkezettnek látta az időt 2019-ben debütált első elektromos modellje, a Taycan ráncainak felvarrására, íme a modernizált 2024-es verzió:







A külső design minimálisan változott, a lényeges újdonságok a lemezek alatt keresendők.

A normál, Sport Turismo és Cross Turismo változatokban támadó újdonságban egy 89 kWh-s akkumulátor váltja az eddigi 79 kWh-s telepet, a 93 kWh-s aksi kapacitása pedig 105 kWh-ra növekedett.







A nagyobb akkumulátoroknak és az egyéb optimalizációknak köszönhetően a hatótáv adott esetben 35 százalékkal növekedett, így akár már 678 kilométer is megtehető egy töltéssel.

A legnagyobb töltési teljesítmény 270-ről 320 kW-ra nőtt, így akár 18 perc alatt letudható egy 10-80 százalékos töltési procedúra.




Tripla kijelzős high-tech műszerfal




Az alapáron légrugós adaptív futóműves új Taycan a magasabb alapfelszereltség ellenére 15 kilogrammal könnyebb lett, és 290 helyett immár akár 400 kW-tal is képes rekuperálni.

Az összes kivitel gyorsabb lett az elődjénél, és már az alapmodell is 4,8 másodperces 0-100-as szintidővel bír.

A legpotensebb Turbo S verzió csúcsteljesítménye 761-ről 952 lóerőre nőtt, így 2,8 helyett akár már 2,4 másodperc alatt letudható vele egy 0-100-as gyorsulás.







A megújult Porsche Taycan forgalmazása tavasszal kezdődik meg.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.