A sportszedán hátsó kerekeit egy feltöltő nélküli méretes V8-as benzinmotor hajtja.

A Lexus 2013-ban mutatta be a 3-as BMW, a C-osztályos Mercedes és az A4-es Audi japán riválisának tekinthető IS harmadik generációját, mely tavaly júniusban egy komolyabb ráncfelvarráson esett át. És most megérkezett a faceliftes IS sportos csúcsmodellje, az IS 500 F Sport Performance.







A motorháztető alatt egy 5 literes szívó V8-as benzinmotor található, mely egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül küldi 479 lóerős teljesítményét, illetve 535 Nm-es nyomatékát a hátsó kerekekre.







A 19 colos kerekeken gördülő, adaptív futóműves új Lexus mintegy 4,5 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, a tömege pedig 1 765 kilogramm.




Az IS 500 F Sport Performance forgalmazása ősszel kezdődik meg, a várható árral kapcsolatban egyelőre nem nyilatkozott a gyártó. Üröm az örömben, hogy az újdonság várhatóan csak Észak-Amerikában lesz kapható.




 




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!