Ez a japán gyártó első olyan modellje, mely a Renault-Nissan-Mitsubishi szövetség direkt ráhatásával látta meg a napvilágot.

A Mitsubishi 2001-ben mutatta be az első Outlandert, mely szabadidőautó második generációja 2006-ban tűnt fel a színen. A hazai utakat a 2012-ben debütált harmadik nekifutás zöld rendszámozható plugin hibrid változata árasztotta el a közelmúltban, elsősorban a külföldről behozott használt példányok révén.

És most íme, megérkezett az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új negyedik Outlander:




Az egyedi frontrészt kapott újdonság hossza és tengelytávolsága egyaránt nőtt, így az utasoknak mind elöl, mind hátul nagyobb tér áll a rendelkezésére.




A hétszemélyes kivitelben is készülő Outlander kormánya mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység található, a műszerfal közepén lévő érintőkijelző 9 colos képátlójú. Említést érdemel továbbá a szélvédőre vetítő HUD, a 10-hangszórós Bose hifi, a 11 légzsák, illetve a fejlett vezetéstámogató rendszer.




A motorháztető alatt a Renault-Nissan-Mitsubishi szövetség új 2,5 literes 4 hengeres benzines egysége található, mely elsősorban 184 lóerős teljesítményéről, illetve 245 Nm-es nyomatékáról ismerszik meg. A CVT-váltós divatterepjáróból első- és összkerékhajtású változat is készül.




Az európai piacról mostanában kifaroló Mitsubishi áprilisban kezdi meg az új Outlander amerikai forgalmazását. A típus alapára 25 795 dollár (7,6 millió forint).




 




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

A döntés következtében a japán gyártók közül hamarosan már csak a Mazda árul majd Európában öngyulladós motorú típusokat.



hvg.hu
Autó

A japán gyártó a költségek lefaragása érdekében jelentősen átalakítja a működését.