Ebből a 911-esből nagyon kevés készült, ráadásul ezt a példányt az elmúlt évtizedekben alig használták.

A Porsche 1993-ban dobta piacra a 993-as típusszámú 911-es sportkocsiját, mely az utolsó léghűtéses széria volt. Az 1998-ig gyártott modell egyik legkülönlegesebb kivitele az alig 172 példányban sport homologizációs célokból készült GT2, melynek egy eddig alig 29 ezer kilométert futott darabja most éppen új gazdára vár.




A mellékelt fotókon látható balkormányos, ezüstszürke fényezésű 911 GT2 az Egyesült Királyságban várja új gazdáját.




Az 1994-ben készült autó mozgatásáról egy 3,6 literes 6 hengeres boxermotor gondoskodik. A tubóval megfújt benzines egység 5 750-es percenkénti fordulatszámon 430 lóerős teljesítményt szabadít rá a hátsó kerekekre. Az 540 Nm-es csúcsnyomaték 5 400 fordulatszámtól hívható le.




A hatfokozatú kéziváltós sportkocsi 4,4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebessége 295 km/h.




A 4,24 méter hosszú, 1,85 méter széles, illetve 1,31 méter magas Porsche 911 GT2 tömege alulról súrolja az 1,3 tonnát.




 













Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!