A bajor gyártó legerősebb közúti modelljének így mutat a praktikus kivitelű családi változata.

A BMW január végén leplezte le valaha készült legerősebb sorozatgyártású közúti autóját, a normál M5-nél és az M5 Competitionnél is sportosabb M5 CS-t. A Magyarországon 60,5 millió forintos listaáron jegyzett sportszedán így mutat:




A virtuális tuning nemzetközileg elismert magyar nagymestere, X-Tomi pedig megmutatja nekünk, hogy hogyan festene az érkezőben lévő M3 Touring nagytestvére, az M5 CS Touring.




Az M5 CS 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorja 635 lóerős teljesítményű, illetve 750 Nm nyomatékú. A karbonkerámia fékekkel és sportülésekkel felvértezett újdonság 70 kilogrammal könnyebb az M5 Competitionnél.




Az 1 825 kilogramm tömegű M5 CS kereken 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, a 0-200-as sprintet 10,4 másodperc alatt tudja le, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 305 km/h.




A finomhangolt Competition futóműves újdonság 20 colos egyedi könnyűfém felnijein Pirelli P Zero Corsa abroncsok feszülnek.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!