A 6,4 literes benzines motorral szerelt terepjáró kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.

A Jeep 2018-ban dobta piacra népszerű terepjárója, a Wrangler általunk is alaposan letesztelt negyedik generációját, mely Európában 272 lóerős 2 literes benzinmotorral, illetve 375 lóerős plugin hibrid hajtással kapható.

Az Egyesült Államokban 290 lóerős 3,6 literes V6-os erőforrással is szerelik a típust, és most megkezdődött a 6,4 literes V8-as új csúcsmodell forgalmazása.

Jeep Wrangler Rubicon 392 nevű újdonság amerikai alapára 73 680 dollár, vagyis átszámítva mintegy 21,7 millió forint.




A 392 köbhüvelykes szívó Hemi benzinmotor 470 lóerős teljesítményt, illetve 637 Nm-es nyomatékot szabadít rá a négy kerékre.




A 17 colos felnikre húzott 33 colos BFGoodrich K02 terepgumikon gördülő újdonság mintegy 4,6 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a negyedmérföldes gyorsuláshoz pedig 13 másodpercnyi időre van szüksége.




A 26 centiméteres hasmagasságú és 82 centiméteres gázlómélységű Jeep Wrangler Rubicon 392 automata váltója nyolc fokozattal rendelkezik.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

Az amerikai gyártó új terepjárója minden korábbinál szellősebb utas- és csomagtérrel bír.



László Ferenc
Autó

Kíváncsiak voltunk, hogyan muzsikál a gyakorlatban egy modern Jeep, így nemcsak aszfalton, hanem sárban és homokban is vallatóra fogtuk a komoly múlttal rendelkező Wrangler Rubicon új változatát.