Miért ne kaphatnának a plugin hibrid hajtásláncú, környezettudatosnak mondott autók kaphatnának látványos tuningcsomagot?

A Volkswagen tavaly február végén leplezte le hibrid hajtásláncú kompaktját, a Magyarországon zöld rendszámozható Golf GTE-t, amely most optikai tuningot kapott.




Az Urban Motors által kezelésbe vett Golf GTE futóművét elöl és hátul is 45 milliméterrel leültették, a 8,5×20-as méretű Barracuda Project 3.0 könnyűfém-felnikre pedig 235/35-ös Continental Sport Contact 6 sportgumikat szereltek.




A hajtáslánchoz nem nyúltak. Az 1,7 literes szabványfogyasztású, és kilométerenként 38 gramm CO2-t kibocsátó Golf GTE ??szíve” egy 1,4 literes 4 hengeres turbós benzinmotor, amelynek 150 lóerős teljesítményéhez hozzájön még a villanymotor 113 lóereje.




A hatfokozatú dupla kuplungos DSG automata váltóval szerelt GTE ugyanúgy 245 lóerős összteljesítményű, mint a hétfokozatú DSG-vel szerelt GTI testvérmodell, sőt, a 400 Nm-es nyomatéka 30 Nm-rel meghaladja a GTI hasonló értékét. A 0-100-as gyorsulást alig 6,7 másodperc alatt tudja le, a végsebessége pedig 225 km/h.




Az akkumulátor 13 kWh kapacitású és nagyjából 60 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé, elektromos módban 130 km/h a legnagyobb sebesség.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!