Az újdonság egy villanymotorral kiegészített 4 hengeres benzines erőforrást kapott.

A Maserati 2013-ban mutatta be az 5 méteres sportszedánok ligájában versenyző és nemrégiben általunk is alaposan letesztelt Ghiblit. A típus ráncait nemrégiben felvarrták az olaszok és ennek keretein belül hibrid hajtásláncot is kapott az immár Magyarországon is elérhető modell.

A 25 százalékkal csökkentett fogyasztású hibrid Ghibli indulóára 29,8 millió forint, a jobban felszerelt GranLusso változatért pedig minimum 34,6 millió forintot kell fizetni.




A motorháztető alatt egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor található. A 48 V-os lágyhibrid rendszerű, tehát nem zöld rendszámozható újdonság 330 lóerős teljesítményt, illetve 450 Nm-es nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre.

A nyolcfokozatú automata váltós Ghibli 5,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást, a végsebessége 255 km/h.




Összehasonlításképp, a 350 lóerős 6 hengeres biturbó 3 literes motorral szerelt Ghibli hazai alapára 31,6 millió forint. Ez a modell 5,5 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra és a gyorsulásának 267 km/h-nál szakad vége.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!