A német gyártó sportos divatterepjárójának hamarosan felvarrják a ráncait.

A Porsche 2002-ben leplezte le első szabadidőautóját, a Cayenne-t, melynek 2010-ben jött ki a második-, 2017-ben pedig a harmadik generációja. Utóbbi mostanság érkezik el életciklusa feléhez, és megkapja az ilyenkor szokásos ráncfelvarrását.

A faceliftes Cayenne álcázófóliás prototípusait egy ideje már a közutakon tesztelik, és az ezekről készített kémfotók alapján egy orosz designer, Nikita Chuiko már most megmutatja nekünk, hogy körülbelül hogyan néz ki az újdonság.


?




A ráncfelvarrt típus enyhén módosított fényszórókkal, hűtőráccsal és lökhárítóval, átdolgozott hajtásláncokkal és modernizált infotainment rendszerrel vág neki az előttünk álló éveknek.


?




Az aktuális Cayenne belépőszintű modellje egy 340 lóerős és 450 Nm-es nyomatékú 3 literes turbós V6-os benzinmotort vonultat fel, mely 5,9 másodperces 0-100-as gyorsulást és 245 km/h végsebességet tesz lehetővé.

A Cayenne Turbo S E-Hybrid nevet viselő csúcsmodell 4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő plugin hibrid hajtása 680 lóerős, illetve 900 Nm-es produkciót ad elő. A 0-ról 100-ra 3,8 másodperc alatt katapultáló, hazánkban zöld rendszámos SUV gyorsulásának csak 295 km/h-nál szakad vége.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!