Az újdonság 150 lóerővel erősebb az alapmodellnél.

A BMW egyik legkomolyabb vezetési élményt biztosító típusa az M2-es, melynek sokáig az M2 Competition volt a csúcsmodellje, és aztán 2019 végén megérkezett az erre még rálicitáló M2 CS. Ennek motorházteteje alatt egy 3 literes 6 hengeres turbómotor rejtőzik, mely nem kevesebb, mint 450 lóerőt, illetve 550 Nm nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre.

A Manhart azonban azokra is gondol, akik esetleg még az M2 CS-t is túl gyengének találják. Számukra készült ez a tuningolt változat:







A keresztségben Manhart MH GT2 nevet kapott újdonság kereken 600 lóerős teljesítményű, ami mellé nem kevesebb, mint 830 Nm-es nyomaték társul.







A német cég arról nem beszél, hogy a hátsókerék-hajtású, illetve hétfokozatú duplakuplungos automata váltós sportkompakt maximum mennyivel képes száguldani, mint ahogy a gyorsulási értékekről sem tesz említést.

Mindenesetre jó kiindulási pont, hogy a 450 lovas gyári változat automata váltóval 4 másodperc, kéziváltóval pedig 4,2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.







A 100 milliméteres végátmérőjű hangos sportkipufogót és 20 colos egyedi könnyűfém felniket kapott tuning M2 CS ára egyelőre ismeretlen.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!