A komoly teljesítmény mellé hegyomlásnyi nyomaték társul.

A BMW középkategóriás divatterepjárójából, az X5-ösből 2019 őszén érkezett meg az eddigi legerősebb gyári kivitel, a 625 lóerős teljesítményű, illetve 750 Nm nyomatékú 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorral szerelt X5 M Competition.




A Manhart most kezelésbe vette ezt a sportterepjárót, melynek erőforrásából végül nem kevesebb, mint 823 lóerőt, illetve 1080 Nm-es nyomatékot sikerült kisajtolni.










A 22 colos kerekeken gördülő, 100 milliméter átmérőjű sportkipufogó-rendszert kapó Manhart MHX5 800 alapmodell 3,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, a 0?200-as sprintet pedig 13,2 másodperc alatt teljesíti.




 










Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

A közelmúltban piacra dobott új 4-es sportkupé mostantól egy sportos dízelmotorral is rendelhető.



hvg.hu
Autó

A bajor gyártó új zöld rendszámos modelljei a korábbinál szerényebb teljesítményűek.