A brit márka népszerű kisautója három évvel az előző frissítés után most ismét megújult.

A 2000 óta a BMW tulajdonában lévő Mini 2013 végén mutatta be az ikonikus városi autó aktuális harmadik generációs kiadását, melynek 2018-ban debütált a ráncfelvarrt változata, amit a Union Jack által inspirált LED-es hátsó lámpáról a legkönnyebb felismerni.

És most ismét felfrissült a típus, konkrétan a 3-ajtós, az 5-ajtós, a kabrió és az elektromos Mini.




Az új fényezéseket és könnyűfém-felniket kapott Mininek enyhén átrajzolták a frontrészét, a 8,8 colos képátlójú érintőkijelző mostantól az alapfelszereltség részét képezi, és kibővítették a vezetéstámogató rendszer tudását.







Az 1,5 literes 3 hengeres és 2 literes 4 hengeres motorok mindegyike megfelel a legszigorúbb Euro 6d normának. A Cooper S teljesítménye 192-ről 178 lóerőre csökkent, a Mini JCW sportmodell maradt 231 lóerős teljesítményű.

A továbbfejlesztett futóműves megújult Minik forgalmazása márciusban kezdődik meg.




 







Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

A 2 literes 4 hengeres turbómotort alaposan kihegyezték a fejlesztőmérnökök.



hvg.hu
Autó

Ebben a hagyományos ajtók nélküli szabadidőautóban feltehetően már az 50-es tempó is száguldásnak érződik.