A rohanásnak csak az elektronika vet véget 252 km/h-nál.

Nemrégiben lehetett látni az legújabb generációs összkerékhajtású Volkswagen Golf R próbáját a németországi Autobahnon, most ugyan ez a csapat elvitte az ugyan csak elsőkerekes de talán még izgalmasabb Golf GTI Club Sport változatot is belőle.

A 300 lóerős Clubsport változaton látványos tetőspoiler, ovális kipufogóvégek és 15 milliméteres futómű ültetések az egyértelműen feltűnő részletek egy normál modellhez képest. A 18 colos kerekek alatt vörös színűre festett féknyergek teszik a dolgukat, ezen túlmenően persze a használhatóság szempontjából fontosabb a részben önzáró differenciálmű.





A Golf GTI Clubsportban alapból 7 sebességes duplakuplungos váltó van. A kocsi kevesebb mint 6 másodperc alatt van 100 km/h-n, az elektronikusan leszabályozott végsebessége pedig 250 km/h. Ezt természetesen prezentálják is a videóban, valamint a 100-200 km/h-s tempóugrás, amely 11,5 másodpercet vesz igénybe.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

Ez mondjuk nem az olcsón vesszük rendbe tesszük kategória.



hvg.hu
Autó

Annyira fontos volt az Audiban ülő sofőrnek legyőzni a BMW-vel hajtó másik autóst, hogy minden eszközt megragadott.