A zászlóshajó modell kívül és belül is alapos megújuláson megy keresztül.

A BMW 1977-ben dobta piacra első 7-es sorozatú felsőkategóriás szedánját, melynek aktuális hatodik generácója 2015 rója az utakat.

Utóbbi 7-es a közelmúltban esett át a szokásos ráncfelvarráson, és nyílt titok, hogy már javában zajlik az utódjának a fejlesztése. A jelenlegi G11-es szériát váltó új modellt többek közt zord téli körülmények mellett is tesztelik, ezt bizonyítják többek közt a most felbukkant új kémfotók is, melyeken egy álcázófóliát viselő prototípus vehető szemügyre.




A kifutó 7-es modellben 4, 6, 8 és 12 hengeres motorok, illetve adott esetben plugin hibrid hajtásláncok találhatók. A típus természetesen dízelmotorral is rendelhető, egy 730 Ld-vel nemrégiben 1440 kilométeres távolságot tettek meg egy tankolással.

Az utódot V12-es egységgel már biztosan nem fogják szerelni, és esetében minden korábbinál fontosabb szerephez jutnak majd a különböző hibrid kivitelek. Ezenkívül pedig i7 néven várhatóan egy teljesen elektromos testvérmodellt is kap az új 7-es BMW.




Álcázás nélkül körülbelül ilyen lehet az új 7-es


?





?




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!