A Volkswagen Harlequin nem egy rosszul sikerült karosszériázás eredménye.

1995-ben az eredeti “színes Polo” koncepciója az volt, hogy a német márka ügyfelei egyedileg állíthassák össze, milyen autót rendelnek. Ennek része volt, hogy szabadon lehetett a színekből, a felszereltségből és a hajtáslánc opcióiból választani.

A Polo Harlequin ennek volt a reklámeszköze, a fenti lehetőséget hirdették vele. Sémája szerint a kocsi teteje, a küszöbök, a motortérfedél az alapszínt jelenti és után jönnek véletlenszerű kombinációk.




A Volkswagen Polo 2020-ban lett 25 éves, hamarosan érkezik a legfrissebb generációja is, de addig még ezzel a jópofa gesztussal is ünneplik a modellt.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!