Az olasz szupersportkocsival alig 2,6 másodperc alatt letudható a 0-100-as gyorsulás.

A Ferrari két éve leplezte le a 488 GTB utódját, az F8 Tributót, amelynek 3,9 literes biturbó V8-as motorja 720 lóerős és 770 Nm nyomatékú. Akiknek ez sem elég, azok választhatják a Novitec által most leleplezett tuning változatot:




A mérnökök találtak még 82 lóerőt, illetve 128 Nm-t az erőforrásban, amely a beavatkozást követően 802 lóerős, illetve 898 Nm-es produkciót ad elő.




Az autó gyorsulása 0-ról 100 km/h-ra 2,9-ről 2,6 másodpercre csökkent, a végsebesség meghaladja a 340 km/h-t.




A karosszériát nem rajzolták át, a futóművet viszont 35 milliméterrel lejjebb ültették. Az autó elöl 21, hátul pedig 22 colos felniket, illetve egy új sportkipufogót kapott.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!




Meghalt Sas József