A mintegy 100 lóerős extra teljesítmény felára 4,4 millió forint.

Az Audi első körben egy 408 lóerős változatban dobta piacra az e-tron szabadidő-autót, ez volt a Magyarországon jelenleg 30,9 millió forintos alapáron jegyzett e-tron 55 quattro. Később aztán feltűnt a színen a 313 lóerős e-tron quattro, melynek hazai alapára 26,1 millió forint, és most a másik irányba, felfele is nyit a gyártó.

A magyar konfigurátorban felbukkant az új csúcsmodell, ennek köszönhetően immár tudjuk, hogy az Audi e-tron S hazai alapára 35,3 millió forint.

A 2,7 tonna tömegű Audi e-tron S mozgatásáról három villanymotor gondoskodik, melyek összteljesítménye eléri az 503 lóerőt, és e mellé rövid ideig 973 Nm-es csúcsnyomaték társul.

A 0?100-as sprintet ideális esetben 4,5 másodperc alatt letudó csúcsmodell végsebessége 210 km/h. A maximum 150 kW-tal tölthető, 95 kWh kapacitású akkumulátor a WLTP-szabvány szerint mintegy 372 kilométeres hatótávot tesz lehetővé.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!