Így festene a nemrégiben leleplezett elektromos szabadidő-autó feltuningolt változata.

A BMW november közepén plezte le legújabb villanyautóját, az X5 és X6 méretkategóriájában versenyző, SAV (Sports Activity Vechicle) besorolású iX-et.




A hatszögletű kormányt kapott BMW iX meghajtásáról két villanymotor gondoskodik, amelyek összteljesítménye nagyjából 500 lóerő, ami 5 másodperc alatti 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé.

Nem tudni, hogy a 600 kilométeres WLTP-hatótávú újdonságból érkezik-e majd sportosabb tuningmodell, mindenesetre a virtuális tuning hazai mestere, X-Tomi megmutatta, hogyan festene a BMW M iX:




A rivális Audi eredetileg 408 lóerős változatban dobta piacra az e-tron szabadidőautót, amelyből nem sokkal később megérkezett a gyárilag feltuningolt e-tron S kivitel. Ez már 503 hangtalan lóerős.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!