Következik néhány kép, melyeken a Buhanka újragondolt, mai elvárásoknak jobban megfelelő verziója látható.

A 1941-ben alapított UAZ, vagyis az Uljanovszki Autógyár 1957-ben dobta piacra a 450-es típusjelzésű kisteherautó- és mikrobusz-családot, melynek modernizált változata, a 452-es kivitel 1965-ben látta meg a napvilágot.

A korábban a Magyar Honvédség által is nagy számban használt “Buhanka” mind a mai napig gyártásban van, de a 112 lóerős teljesítményű 2,7 literes 8 szelepes benzinmotorral szerelt típus felett már réges régen eljárt az idő.

Hasonlóképp vélekedik egy orosz designer, Roman Priadko is, aki most néhány látványterv formájában vázolja számunkra, hogy hogyan képzeli el a Buhanka 2021-es kivitelét, vagyis az UAZ-2021-et.










Friss látványtervvel egyébként maga az orosz gyártó is szolgált nemrégiben, íme:




Egy másik orosz tervező pedig az 1971 óta folyamatosan gyártásban lévő parancsnoki UAZ-ból, vagyis az UAZ-469-ből készített 21. századi változatot.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!