A komoly vezetési élményre a hatalmas teljesítmény és az alacsony tömeg jelenthet garanciát.

A hamisítatlan vezetési élményre vágyók a BMW kínálatából eddig a mindössze 2200 példányban gyártott M2 CS-ben találták meg leginkább a számításukat.

A számos különböző korábbi M4-es alkatrésszel mérgesített, illetve karbonelemekkel könnyített sportkompakt 3 literes 6 hengeres turbómotorja 450 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, mégpedig 550 Nm kísértében. Ez pedig elegendő ahhoz, hogy a hatgangos manuál váltós változat 4,2, a hétfokozatú automata váltós pedig kereken 4 másodperc alatt katapultáljon 0-ról 100-ra.




Az F87-es sorozatú BMW M2 élete nemrég véget ért, és bár sokan abban reménykedtek, hogy érkezni fog belőle egy a CS-nél is izgalmasabb CSL változat, erre végülis nem került sor. Most viszont feltűnt a színen egy nem hivatalos M2 CSL, az M2 CSL Turbomeister Edition.




A 110 kilogrammal csökkentett tömegű újdonság majdnem olyan könnyű, mint az ikonikus E46-os sorozatú BMW M3 CSL.




A 2016-os M2-esre épülő kocsi motorházteteje alatt egy 3 literes biturbó S55-ös erőforrás található, mely nem kevesebb, mint 520 lóerős teljesítményt, illetve 660 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra.




 










Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.



hvg.hu
Autó

A 92 lóerőre felhúzott limitált szériás apró városi autónak alaposan megkérik az árát.