A BMW Z4 génekkel rendelkező japán sportkupét német szakemberek vették kezelésbe.

A Toyota tavaly dobta piacra a legfrissebb Suprát, az aktuális BMW Z4-gyel szoros rokonságot ápoló A90-es szériát. A típust egy ideje 258 lóerős és 400 Nm nyomatékú 2 literes 4 hengeres motorral is gyártják, a csúcsot pedig a kicsit korábban debütált, 340 lóerős és 500 Nm nyomatékú, 3 literes 6 hengeres erőforrással szerelt változat jelenti.

A Manhart azokra is gondol, akik esetleg a 3 literes gyári kivitel produkcióját is enyhén karcsúnak találják. Nekik készült a most leleplezett Supra GR 550, melynek soros 6 hengeres motorja nem kevesebb, mint 550 lóerőt, illetve 770 Nm-t küld a hátsó kerekekre.







A 9×20, illetve 10,5×20 colos egyedi felnikre 255/30 ZR20-as, illetve 295/25 ZR20-as gumikat szerelnek, ezenkívül pedig az ültetett sportfutómű, illetve a sportkipufogó mellett sem mehetünk el szó nélkül.







A menetteljesítményekkel kapcsolatban egyelőre nem nyilatkozott a Manhart, mindenesetre biztos, hogy a tuningolt Supra a gyári 4,3 másodperces értéknél jelentősen rövidebb idő alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.




 




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!