Az izgalmas sportkompakt motorjában találtak még 42 extra lóerőt.

A BMW 2019 tavaszán leplezte le 1-es modelljének teljesen új fejlesztésű harmadik generációs kiadását, az F40-es szériát. Ami a tekintetben mindenképpen új fejezetet nyitott a gyártó életében, hogy az UKL platformra épülve szakít a hátsókerék-hajtással, és már 6 hengeres motorral sem rendelhető.

Az új 1-es BMW csúcsmodellje az M135i xDrive, melynek 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorja az általunk a közelmúltban alaposan letesztelt X2 M35i-ből lehet ismerős. Ez az erőforrás 306 lóerős teljesítményt, illetve 450 Nm-es nyomatékot szabadít rá a négy kerékre, és 4,8 másodperces 0-100-as sprintet, illetve 250 km/h végsebességet tesz lehetővé.




A Dähler azonban azokra is gondol, akik esetleg elégedetlenek lennének a Magyarországon 15,7 millió forintos alapárú M135i xDrive produkciójával.







A szakszerű beavatkozást követően a turbómotor 348 lóerős teljesítményt ad le, ami mellé kereken 500 Nm-es csúcsnyomaték társul.




A 0-100-as szintidőről sajnos nem tesz említést a gyártó, azt viszont tudni lehet, hogy a tuningolt 1-es végsebessége eléri a 265 km/h-t.




A motortuning 2 765 euróba (1 millió forint), a sebességkorlátozás feloldása 1 646 euróba (600 ezer forint) kerül.




 




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!