Az olasz gyártó alapvetően automata váltós modellnek tervezte a típust, de limitált mennyiségben kéziváltóval is szerelte.

A Ferrari 2004-ben a 456-os modell utódjaként dobta piacra négyüléses sportkocsiját, a 612 Scagliettit, mely 2010-ig, egészen az FF érkezéséig volt gyártásban. A Pininfarina által tervezett 2+2 üléses modellből nem túl sok, mindössze 3 025 példány készült, melyek túlnyomó többségét hatfokozatú automata váltóval szerelték.

Azonban 199 olyan 612 Scaglietti is napvilágot látott, melyet a manuális váltás szerelmeseire gondolva hagyományos kézi váltókarral láttak el. És most ezek közül kínálnak eladásra egy lényegében alig használt, nagyon megkímélt példányt.




 




A mellékelt fotókon látható példány 2005-ben, vagyis a gyártási időszak közepén látta meg a napvilágot, és azóta alig több mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.







A vörös fényezésű, szürke bőrbelsős olasz járgány az Egyesült Államokban várja új gazdáját.







A Ferrari 612 Scaglietti elöl található 5,7 literes V12-es szívó benzinmotorja 540 lóerőt, illetve 588 Nm-es nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre. A 0-ról 100-ra 4 másodperc alatt felgyorsuló autó végsebessége 320 km/h.









Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!