Jövő nyárig tolódhat ki a vágányzár a forgalmas HÉV-vonalon az új atlétikai stadion munkálatai miatt. Addig marad a pótlóbuszos megoldás.

A csepeli HÉV-vonalat eredetileg a Kvassay híd felújítása miatt zárták le június végén és december végén visszaadták volna a forgalomnak. A Népszava szerint ez most most elmarad, de nem a hídrekonstrukció miatt csúszott meg a felújítás határideje, hanem az atlétikai csarnok közúti kapcsolatának építési munkái miatt. A HÉV-töltésen ugyanis átvezet majd két alagútban futó út is, amely az új atlétikai stadion és a kapcsolódó létesítmények üzemeltetéséhez szükségesek.

A csúszásról Borbély Lénárd, Csepel kormánypárti polgármestere is csak a Magyar Közlönyből értesült, aki levelet írt a Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja vezetőjének, Mager Andreának, az atlétikai stadion beruházás felelősének, hogy tájékoztassák, a vágányzár feloldását mikorra tervezik.

A Kvassay híd az ország egyik legforgalmasabb vasúti hídja, amelyen naponta 260-szor haladnak át H7-es HÉV-szerelvények. A hídszerkezetet 1951-es átadása óta még nem újították fel.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

A MÁV a saját színére festetné a HÉV-szerelvényeket, ha már ő a tulajdonos.



hvg.hu
Autó

A BKV szerint romlik a közlekedéséi morál, ennek tudható be, hogy rekordot döntött a BKV-járművek idegen hibás baleseteinek száma.