A japánok Volkswagen Passatjának tekinthető típus meglepően gyorsan megkapta első ráncfelvarrását.

A Toyota 1982-ben dobta piacra nagy autók között versenyző Camry modelljének első kiadását, mely egy darabig Európában is kapható volt, aztán pedig 14 évnyi kihagyást követően 2019-ben újból visszatért az öreg kontinensre.

A nyolcadik generációs Camryt tavaly tavasszal teszteltük, és most máris megérkezett a ráncfelvarrt változat. Íme:




A faceliften átesett modellt elsősorban az átrajzolt lökhárítójáról és módosított hűtőrácsáról lehet felismerni.




Az új 17 és 18 colos könnyűfém-felnikkel és új fényezésekkel rendelhető Camry utasterében a megnövelt méretű és magasabbra szerelt 9 colos érintőképernyő jelenti a legfőbb újdonságot. Az Android Auto és Apple CarPlay kompatibilis infotainment rendszer az ígéretek szerint az eddigieknel fürgébb viselkedésű.




A motorháztető alatti 2,5 literes 4 hengeres benzinmotorra épülő 218 lóerős hibrid hajtásláncot nem módosították.




Az új bézs és fekete bőrbelsős, illetve továbbfejlesztett vezetési támogatást kapott Camry európai forgalmazása 2021 első negyedévében kezdődik meg.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!