A japán kisautót mostantól már csak 1 literes 3 hengeres benzinmotorral lehet kapni.

A Nissan 2016 őszén leplezte le az ötödik generációs Micrát, mely városi kisautó most megkapta az első ráncfelvarrását.




Sem a külső, sem a belső nem változott jelentősen, viszont érkezett két új felszereltségi szint, az N-Sport, illetve az N-Design.







A Renault eredetű 90 lóerős 1,5 literes dízelmotort kivették a kínálatból, így a Micra mostantól már csak és kizárólag 1 literes 3 hengeres benzinmotorral rendelhető.




A továbbfejlesztett vezetéstámogató rendszerű Micra benzinmotorjának pontos teljesítményét egyelőre nem fedte fel a gyártó, mindenesetre annyit elárult, hogy a legújabb Euro 6d előírásoknak megfelelő erőforrásnak jobb lett a nyomatékleadása, ami kevesebb váltással teszi élvezetesebbé a vezetést.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


László Ferenc
Autó

Némi plusztömegért és persze felárért cserébe jelentősen megnőtt a Leaf hatótávja, ráadásul a menetdinamikán is javítottak a japán fejlesztők. Kipróbáltuk a népszerű villanyautó nagyobb akkumulátorcsomagos változatát.



hvg.hu
Autó

Ezzel a négykerék-hajtású pickuppal lényegében bárhol és bármikor össze lehet hozni egy grillpartit.