A Rolls-Royce Cullinan egyébként is a világ legdrágább „szabadidő-autója”, de van akinek ez csak az alap.

Két éve már, hogy a Rolls-Royce bemutatta formabontó autóját az SUV Cullinant, amely azóta persze sikermodell lett a márkán belül. Azon keveseknek, akik eleve megengedhetnek maguknak egy 120 milliós autót, rettentő sokat számít, hogy ne jöjjön szembe velük egy ugyan ilyen jármű az utcán.

Nekik sokszor kell valami még extrább is, mint egy sima Rolls-Royce. A japán Wald International pontosan ezeket igényeket tudja kiszolgálni műveivel, mint például ez a Rolls Royce Cullinan Sports Line Black Bison Edition modell. 













A feketére festett, sötétített üveges, króm elemekkel gazdagon tarkított és 24 colos kerekeken guruló szpojlerekkel telerakott csoda igazán egyedi alkotás. Sőt a Fekete bölény (Bison) kiadás még ültetett futóművet is kapott.  

A motorháztető alatt úgy tűnik nem volt dolga a tuningműhelynek a 6,75 literes V12-es 563 lóerővel a mega SUV-t körülbelül öt másodperc alatt gyorsítja 100 km/h-ra. 







A Wald International extrém karosszérias autójának felruházása az autó alapárán túl nem is kerül igazán sokba a maga 11 400 dolláros (3,5 millió forintos) összegével.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!


hvg.hu
Autó

940 lóerővel már máshogy kell bánni, egy sima szoftver nem elég, hogy életben maradjon a motor.



hvg.hu
Autó

A BMW nemrég mutatta be két legnépszerűbb sportmodelljének legújabb generációját. Sokan azóta is nehezen emésztik meg az új M3-as és a kétajtós kupé M4-es orrészén lévő gigantikus veséket.