A Brabus Rocket 900 típusjelzésű újdonság 1 250 Nm-es nyomatékát elektronikusan kell korlátozni, hogy ne tegyen kárt a hajtásláncban.

A Mercedes-AMG a közelmúltban dobta piacra a négyajtós GT-kupét, melynek legerősebb gyári kivitele az általunk is alaposan letesztelt GT 63 S. Ennek 4 literes biturbó V8-as erőforrása nem kevesebb, mint 639 lóerős szabadít rá a kerekekre.




Akadhatnak azonban olyanok, akik ezzel a produkcióval sem maradéktalanul elégedettek, nekik készült ez a most leleplezett új Brabus-kivitel:




A nemes egyszerűséggel Brabus Rocket 900 nevet kapott újdonság teljesítménye kereken 900 lóerő, ami mellé 1 250 Nm-es nyomaték társul. Pontosabban társulna, ha a hajtáslánc megóvása érdekében nem korlátoznák elektornikusan 1 050 Nm-re a csúcsnyomatékot.




A tuningnak köszönhetően a 0-100-as sprint szintideje 3,2 másodpercről 2,8 másodpercre csökkent, az elektronikusan korlátozott végsebesség pedig 315-ről 330 km/h-ra nőtt. Állóhelyzetből 200-ra 9,7 másodperc alatt lő ki a „rakéta”, a 0-300-as gyorsulást pedig 23,9 másodperc alatt lehet letudni vele.







Az elöl 21, hátul 22 colos kerekeket kapott újdonság 2,5 centiméterrel közelebb került az aszfalthoz, ezenkívül pedig a megannyi karbon alkatrész, illetve az adaptív sportkipufogó mellett sem mehetünk el szó nélkül.







A 10 példányban gyártandó Brabus Rocket 900 ára 435 800 euró, vagyis átszámítva mintegy 159 millió forint.




 







Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!