Az új hajtásláncok az Insignia Grand Sport limuzinban és az Insignia Sports Tourer kombiban egyaránt elérhetők.

Az Opel 2008-ban a Vectra utódjaként dobta piacra az első Insigniát, amelyet aztán 2017-ben váltott a teljesen új fejlesztésnek tekinthető második generációs kiadás. Utóbbi nemrégiben kapta meg az első ráncfelvarrását, most pedig két új hajtással gazdagodott.

Az egyik újdonság egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor, amelynek 170 lóerős a teljesítménye, 350 Nm-es nyomatéka pedig már 1500-as fordulatszámtól lehívható. A 6-6,4 literes átlagfogyasztásúnak ígért, kilencfokozatú automata váltóval társított erőforrás 8,7 másodperces 0-100-as gyorsulást, illetve 228 km/h végsebességet tesz lehetővé.




Újdonság a kínálatban az összkerékhajtással és nyolcfokozatú automata váltóval kombinál 2 literes turbódízel motor is. A 174 lóerős teljesítményű, illetve 380 Nm nyomatékú erőforrással szerelt Insignia 8,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra sprintet, a végsebessége 223 km/h, az átlagfogyasztása pedig 5,1 liter 100 kilométerenként.

Az Insignia 2.0 Turbo német alapára 38 919 euró (14,1 millió forint), az Insignia 2.0 Diesel AWD-é pedig 41 531 euró (15,1 millió forint).




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!