Az 5 méternél hosszabb új Porsche alig több mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.

A Porsche 2009-ben mutatta be az első Panamerát, amelyet 2016-ban követett a második generáció. A zuffenhauseni gyártó sportszedánjának aktuális változata nemrégiben átesett az életciklus felénél szokásos ráncfelvarráson, és most piacra dobták belőle az eddigi legerősebb hibrid változatot.




A Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid motorházteteje alatt egy 4 literes biturbós V8-as benzinmotor található, amely a korábbi 550 helyett 571 lóerős teljesítményt ad le. Ehhez hozzájön még a plugin hibrid hajtáslánc szerves részét képező villanymotor 136 lóereje, a végeredmény pedig kereken 700 lóerő, illetve nem kevesebb, mint 870 Nm.




Míg a 680 lóerős, illetve 850 Nm-es előd 3,4 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra és 310 km/h a végsebessége, addig az új modell 3,2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, a gyorsulásának pedig csak 315 km/h-nál szakad vége.




Az akkumulátor kapacitása 14,1-ről 17,9 kWh-ra nőtt, a WLTP-szabvány szerinti elektromos hatótávolság 50 kilométer.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.



A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!