TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
2020. szeptember 18., péntek
Feladatok:
- A BKK telefonos ügyfélszolgálatára érkező hívások kezelése, közösségi közlekedéssel kapcsolatos panaszok, bejelentések felvétele, szakszerű információnyújtás.
- Teljes körű utastájékoztatás (információnyújtás menetrendekről, járatokról; útvonaltervezés).
- BKK-automatákra érkezett hibabejelentések fogadása, továbbítása a műszaki szakterület felé.
- Általános információnyújtás teherforgalmi behajtási hozzájárulással, forgalomtechnikai hozzájárulással kapcsolatban.
- Taxiállomásokkal, taxiállomás-használati engedélyek kiadásával és a taxi szolgáltatásra vonatkozó bejelentésekkel kapcsolatos tájékoztatás.
- A MOL Bubi közbringarendszerrel kapcsolatos információnyújtás és ügyintézés.
- Ügyfélpanaszok kezelése, észrevételek továbbítása a megfelelő szervezeti egységek felé, kapcsolattartás az érintett szakterületekkel.
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
Követelmények:
- Minimum középfokú végzettség (érettségi).
- Magabiztos, minimum középszintű angol nyelvtudás elengedhetetlen.
- Számítástechnikai és MS Office felhasználói ismeretek, alkalmazási gyakorlat.
- Folyamatos munkarendben történő munkavégzés (többműszakos és hétvégi beosztás).
- Pontos, precíz munkavégzés.
- Jó kommunikációs és konfliktuskezelési készség, képesség.
- Ügyfélközpontú, proaktív gondolkodás.
- Ügyfélszolgálaton, illetve call centerben szerzett gyakorlat előnyt jelent.
Cégünk versenyképes juttatási csomagot, fiatalos és dinamikus munkakörnyezetet kínál.
A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett esélyegyenlőséget támogató munkáltató.
Kérjük, pályázatában az ?TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS? referenciát tüntesse fel!
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát a pozíció megnevezésének megjelölésével a [email protected] e-mail-címre.
Kategória: Karrier | A közvetlen link.