Feladatok:
- felelős a vonatkozó jogszabályokban-, a Társaság szabályzataiban-, illetve vezetői utasításaiban előírt nyilvántartások vezetéséért,
- biztosítja a pénzügyi kimutatások, jelentések és riportok elkészítését eseti és rendszeres (heti, havi) jelleggel,
- gondoskodik a vezetőt támogató különböző adatszolgáltatásokról,
- részt vesz a havi-, negyedéves-, éves-, eseti- pénzügyi jelentések és projekt zárások előkészítésében,
- adatokat szolgáltat a szakterületen folyó ellenőrzésekhez,
- szükség szerint részt vesz a BKK Zrt. (köz)beszerzési eljárásaiban, illetve képviseli a gazdasági igazgatóságot,
- közreműködik a projektek megvalósítása során felmerülő adminisztratív feladatok ellátásában.
Követelmények:
- közgazdasági szakközépiskolai végzettség (érettségi vizsga),
- gazdálkodási, pénzügyi és/vagy számviteli ügyintéző OKJ tanfolyam,
- 1 ? 3 év szakmai tapasztalat,
- irodai programcsomag (MS Office) használat,
- kommunikációs szintű angolnyelv-tudás.
Előny:
- SAP és/vagy TR-Soft ismeret,
- állami tulajdonú nagyvállalatnál szerzett gyakorlat.
Cégünk versenyképes juttatási csomagot, fiatalos és dinamikus munkakörnyezetet kínál.
A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett esélyegyenlőséget támogató munkáltató.
Kérjük, pályázatában a ?PÉNZÜGYI MUNKATÁRS? referenciát tüntesse fel!
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérjük, küldje el önéletrajzát a [email protected] e-mail címre. További információ: www.bkk.hu