Főbb feladatok:
- feladata az Igazgatóság/Felügyelőbizottság/Fővárosi Közgyűlés és bizottságai (Testületek) előterjesztéseinek koordinálása és véleményezése,
- feladata a BKK szakmai közreműködésével készülő/BKK érintettségű közgyűlési előterjesztések koordinálása,
- feladata a SharePoint véleményező felület kezelése, valamint a jogosultságok beállítása az érintettek részére,
- feladata az Igazgatóság és a Felügyelőbizottság üléseinek előkészítése, megszervezése és lebonyolítása,
- feladata a testületi üléseken hozott határozatok aláíratása, nyilvántartása, rögzítése, megismerhetővé és hozzáférhetővé tétele,
- feladata részt venni a heti rendszerességű koordinációs értekezleten,
- feladata az Igazgatóság és a Felügyelőbizottság részére kialakított Extranet, valamint a koordinációs tevékenységhez kapcsolódó Intranet információs felületek napra készen tartása, az elvégzett feladatokról havi rendszerességgel státusz készítése.
- Közreműködik az Igazgatóság és a Felügyelőbizottság munkatervére vonatkozó javaslat összeállításában.
Követelmények:
- felsőfokú végzettség,
- min. 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat,
- magabiztos irodai programcsomag használata (MS Office),
- önálló, pontos munkavégzés,
- jó problémamegoldó képesség,
- jó kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt,
- folyamatszemlélet.
Előny:
- jogi asszisztensi végzettség,
- állami tulajdonú intézménynél szerzett tapasztalat,
- terhelhetőség,
- rugalmasság,
- gépírás,
- SharePoint ismerete,
- iktató- és dokumentumkezelő rendszer használata.
Cégünk versenyképes juttatási csomagot, fiatalos és dinamikus munkakörnyezetet kínál. A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett esélyegyenlőséget támogató munkáltató.
Kérjük, pályázatában a ?KOORDINÁCIÓS FŐMUNKATÁRS? referenciát tüntesse fel!
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérjük, küldje el önéletrajzát a [email protected] e-mail címre.