Feladatok:
- Az iratkezeléssel kapcsolatban felmerülő problémák, hiba bejelentések megoldása, illetve továbbítása az alkalmazás támogató szolgáltató(k) felé.
- A felhasználók részéről beérkező a rendszer fejlesztésére, kiegészítésére vonatkozó igények rendszerezése, szakmai értékelése, javaslattétel a továbbvitelükre, megválaszolásukra.
- A dokumentumkezelő program használatára kijelölt, újonnan belépő munkatársak részére oktatási feladatok ellátása, vizsgáztatás.
- Oktatási anyag, tesztlapok összeállítása, elkészítése.
- Az iratkezelő rendszer törzsadatainak karbantartása, változások követése, figyelemmel kísérése, szükség szerinti módosítása.
- Az IQDoc teszt rendszerének alkalmazásgazdai kiszolgálása, új opciók, upgrade-k, fejlesztések tesztelése, a tesztelési eredmények rögzítése, javaslat tétel az éles rendszerben történő alkalmazhatóságra.
- Statisztikák készítése az iratkezelő rendszer adatainak felhasználásával.
- Bélyegzőmegrendelések előkészítése és nyomonkövetése.
Követelmények:
- középfokú végzettség (informatikai végzettség előnyt jelent)
- legalább 2 éves szakmai tapasztalat
- jó kommunikációs készség, csapatban-, és önállóan is dolgozni tudó személyiség
- erős számítástechnikai felhasználói ismeretek (Windows, MS Office, Excel függvények)
- megalapozott adatbázis kezelői ismeretek
Előnyt jelent:
- Vállalatcsoport szintű ügyviteli rendszer kialakításában szerzett tapasztalat
Cégünk versenyképes juttatási csomagot, fiatalos és dinamikus munkakörnyezetet kínál.
Kérjük, pályázatában a ?ALKALMAZÁSGAZDA (ÜGYVITEL) (BKÜ)? referenciát tüntesse fel!